عشق دروغه مگه نه؟
ღღღ تنهایی وبیکسی ღღღ
درباره وبلاگ


گلم رفتی ولی نگفتی یکی اینجا از دوریت میمیره. کاش نمیرفتی و تنهام نمیذاشتی.

پيوندها
Dorogham chiye
UMBRELLA
عشقم
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی وبیکسی و آدرس tanha.bikas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 13086
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
تنها

آرشيو وبلاگ
آذر 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
13 آذر 1391برچسب:, :: 2:0 :: نويسنده : تنها

 

عشق دروغه مگه نه؟

هركي ميگه عشق واقعيت دازه  شعر ميگه ميدونم كه دروغه ميدونم.......

وقتي 2 نفر همديگه رو دوس داشته باشن تا پاي جون ولي تنونتن به هم برسن.

وقتي يكي رو دوس داري بهت بگه من اينقدر دوستت دارم حتي اگه بهم هم نرسيم هيچوقت فراموشت نميكنم. ولي قبل از ازدواجش حتي زنگ هم نزنه بگه من دارم  ازدواج ميكنم.....

ميگفت اگه توهم منو فراموش كني من فراموشت نميكنكم ولي قبل از ازدواجش يكي از اعضاي خانوادشوبفرسته بيادبگه هريادگاري اي داري بده تا ببرم....

ولي خودش  يادگاريهامو  نگه  داره  و نده  يعني چي؟

آهاي دخترها از من به شما عزيزان نصيحت هيچوقت عاشق نشين.

 پسرها ارزش دوست داشتن ندارن.پسرها رو بايد واسشون ناز كني.

 بايد بهشون كم محلي كنين تا اونا عاشقتون بشن.

بايد اينقدر اذيتشون كنين تا بفهمن دخترها دفتريادداشت نيستن..

 دفتريادداشت نيستن كه هروقت برگه هاش پرشد واحتياج ندارن بهش ولشون كنن و برن سراغ يكي ديگه..

واقعا پسرها رو بايد زجركش كرد بايد مثه خودشون رفتار كنيم.

 البته ناگفته نماند كه از تمام پسرها هيچ كدومشون (  داداش امين ) من نميشه.

 

( عشقمي داداش امين )

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: